Mbr hanımlar âdetimin gecikmesi 7. günden sonra gebelik testi yaptim pozitif cikti şuan 15. gun valan odu gecikmesi. Dün iki test daha yaptim ikiside negatif çıktı ve hala âdet olmadım nedeni ne acaba kadin doğuma randevu aldim ama randevuya hala cok var ve ben cok merak etgim için size sormak istedim, bu durumu yaşıyan varmi aranızda 🌸🌸