Rosegul Kızlar çatlatma iğnesinin 5. Günundeyim ara ara sağ kasık tarafıma ağrı giriyor böyle sızlama şeklinde acaba normal mi yoksa döllenme ağrısı olabilir mi ? En ufak sızıyı ona bağlıyorum sizde nasıldı iğne sonrası süreç?
Ikraa_22 Rosegul sizlama oluyor evet benim hala oluyor benimde 11 gün aşilamamın bende kasık ağrısı alt karın ağrısı bel ve aşiri ateş basması var uyku hala göğüslerde hiç bişey yok bakalım hakkımızda hayırlısı canım
Betusle Rosegul canım ben klomen ve çatlatma iğnesi kullanmıştım ve çok fazla ağrı çektim 3-4 gün sürdüğünü hatırlıyorum malesef ilaç ve iğnenin yan etkisi 😓
Meridaily Rosegul evet aynısı bende de oluyor. Ben iğne etkilerini çok ağır yaşıyorum nedense kemik ağrısı, bel kasık ağrısı ve uzun süre de geçmiyor. Benim de 8.gün kasık ağrım var hala geçmedi
ayse999 Ikraa_22 ya bende de aynı ağrılar bi kaç saat önce başladı klomen kullandım iğnenin 8. Günü ya iğneden ya gebelik beklemekten yoruldum artık
ozgemr1 Betusle merhaba canım ilk denemede mi hamile kaldın bende Klomen kullandım perşembe günü çatlatma iğnesi olacağım hayırlısıyla inşallah
Betusle ozgemr1 geçen ay tutmadı canım kullandigim ay bu ay hamile kaldım çünkü kafamdan o düşünceyi attım bebek düşüncesiyle ilişkiye girmedim çok takiyordum çünkü kafaya neden olmuyor diye ama takmayı bıraktığım ay hamile kaldım gerçekten de stresi düşünmeyi bırakınca oluyormuş
Ikraa_22 ayse999 bu zamanlarda daha da artıyor bende vücut sicaklıgı çok artıyor arada ve en belirgın alt karın ağrısı idrarda koku renk değişimi bu dk mı çok çekıyor bakalım hayırlısı herkes için 🥹
Meridaily Rosegul inşallah ya 🤲🏻 hareket ederken bile korkar oldum valla ya varsa ya dikkat etmeden bişey olursa, ya ani hareket yaptıysam ondan kaynaklıysa ağrılar diye🤦🏻♀️