Anne1924 Perşembe yatışım var cuma sezeryanıö o kdr korkuyorum ki panik atağım var ikinci ama ilki ağrılı geçmişti bunda da öyle olur diye amelıaytta birşey hissederim diye karna bastırma olayı fln. Aklıma geldikçe gerilıyorum