Ozge0635 Kızlar 5 haftalık gebeyim fakat ilk kan verdiğimde 47 idi 4 gün sonra 256 10 gün sonra 9735 acaba ikiz mi ? Yardımcı olabilir misiniz ???
Parinas Ozge0635 ikiz olduğu ultrasonda belli olur. Bhcg yükselişi herkeste aynı seyretmez. Ama ailede ikiz öyküsü varsa olma ihtimali olabilir
Minnakpopus Ozge0635 2 gün arayla hesap ettiğiniz zaman gayet olması gerektiği hibi çıkmış yani anormal bir yükseklin yok. Çoğul gebelik beta ile ilgili değildir ultrason da doktorunuz görüp söyler. Hayırlı olsun 🌸
fairytale_ Ozge0635 betayla ikiz olculmuyor canim benimde cok yuksekti ama tek gebelik olmustu saglikla bebeginize kavusun🥰
Ozge0635 Parinas peki bu kadar artması sence normal mi 🤣 kafam karıştı ultrsonls bugün baktı doktorum keseyi gördü ama tek kese de iki bebek te olabilir kafam karıştı
Parinas Ozge0635 normal tabi. Kese görünmemiş olsa orantısız yükseliyor diyebilirdik ama kese görünmüş için rahat olsun. İkinci bi kese varsa da sonraki kontrolde görünür zaten
Busranur_mnts beta normal gibi aşırı bi artış yok 7 8 haftada ultrasonda belli olur keseler göründükten sonra