Herkese merhaba,
Doktora çok sık gidemiyorum işimden dolayı, 5 Mayısta beta baktırdım 30 çıktı bugün (12 Mayıs) 946 çıktı, doktora tekrar sormaya da gidemiyorum haftaya gidebileceğim. Artış biraz fazla değil mi ikiz falan mı acaba bilenler yorum yapabilir mi lütfen