Kızlar bugün kontrolüm vardı 36+4 günlüğüm dr 28 Mayıs alırız dedi .Bende olmaz 1 Haziran sınavım var ona girmem lazım dedim 39+3 oluyorum oda dediki dayanamazsın 2.ci sezeryan olduğu için rahmin yırtılır dedi böyle bişey var mı cidden ya
2 nci doğumunda 39 ları gören var mı sorun oldu mu acaba