67sahra36 Bundan 3-4 gün önce gebelik testi yaptım farklı testlerle hepsinde çift çizgi gördüm koyunun biraz siliği ama dün yaptım öğle vakti negatif verdi ben ne yapıcam hamilemiyim değil miyim bilmiyorum adetime 2 gün var
sutlukahve_ 67sahra36 o zaman büyük ihtimalle hamilesin awox kuruma çizgisi bile çıkarmıyor kan verince sonucu paylaşın bizimle