Merhaba arkadaşlar bebeğim dün 2 aylık oldu. Başını hala tam tutamıyor. Bence normal ama yine de emin değilim ve sizlere sormak istedim. Yani çabalıyor bir iki saniye tutuyor henüz sadece. Sma ve diper testler temiz geldi çok şükür e nabızdan takipteyim hep. Tummy time dışında önerisi olan var mı