Mhilal55 Selam herkese ben dün betahcg ile hamiş olduğumu öğrendim benim gibi yeni öğrenen var mı ??? son adet tarihim 8 nisan
byzblcm Mhilal55 benımde son adet tarihim 8 nisan ama ben tüp bebekle hamile kaldım şuan 4+6 yız :) beta bugün 1735 geldi canım senin nasıl
Canan_52 byzblcm o zaman ikiz olabilir bende 2 gün oldu ogreneli son adet tarihim 5 Nisan ama betam 303
betlulk05 Tugceduman61 yaa baya iyi değil mi canım değer. Bende geçen çarşamba 614 ile öğrendim 4+4 düm acaba benimki az mı
Ssmombe Son adet 11 Nisan 4+3 reglden 6 gün önce 14 beta ile öğrendim 🙈 hastaneye ne zaman gideceksiniz kızlar ?
[silindi] Ssmombe ay benimde 10 Nisan. Doktorum çarşamba gel kese görebiliriz dedi o yüzden çarşamba gidicem şansımı deneyeceğim 🤭🤭
Ssmombe [silindi] çarşamba doktordan sonra bize de haber versene kese görünecek mi merak ettim bana biraz erken geliyor da