Ceiydda 38+2deyiz bebek kanalda değil açıklık hiç yok ve çatın basık dedi 😭 belki de hiç inmeyebilirmiş doğum anına kadar ve bebeğin iri olsaydı normal doguramazsın derdim diyor doktor. Bu durumu yaşayan var mı dogumum çok mu gecikir veya sezeryana mi döner
Mavili1480 Ceiydda Kilosu 3800 olarak çıkıyordu kanala girmedi normal yapma şansın yok dedi doktorum sezeryan oldum 39.haftada ama kilosu 3460 doğdu baya fark vardı
Sedset Ceiydda beeen kanala girmeye çalışıyor ama daha girmemiş demişti ki sanki hala girmedi çünkü karnım inmedi hiç 39+4 bugün açılmam da sanırım yok sancım da yok yarın kontrol var kemik biraz bende de var dedi ama yine de normal deneyeceğiz sanırım yarın çatı muayenesinde uyarı yapacak ve ben bu neyse bundan çok korkuyorum 😂
Nefes-2025 Ceiydda bebeğin kanala girmediğini nasıl anlıyorlar acaba ben 40+2 oldum aşırı çok baya baskı hissediyorum aşağıya ve sanki biraz ağrım var gibi ama tam olarak doğum sancısını nasıl bir şey tecrübeli anneler yazabilir mi benim ilk gebeliğim ☺️
Busra525 Ceiydda benim bebeğimde kanalda değildi benimde açılmam yoktu ama suni sancıyla ikisi de oldu hatta suyumu patlatmalarına gerek bile kalmadı sancı anında suyum bile patladı 😃
Ceiydda Mavili1480 hadi yaa belki de normal yapabilirdinn😔 benim Bebeğimin kilosu 3100 falan cikiyo nstde neyseki biraz daha eksik bile olabilir hatta o yüzden tek çare kendi kendine doğumun olması için kanala inmesi için dua etmek kanala inemezse çatımdan dolayı o zaman sezeryana döneceğiz
Mavili1480 Ceiydda Bencede doğum anında bile kanala girebiliyormuş çatımda uygundu 4 yıl önce çok bilgim yoktu sezeryan oldum inşallah hayırlısı neyse o olur normal doğumu bilmiyorum sezeryanda dikiş falan zor oluyor ama hepsi bir süre sonra geçiyor sağlıkla gelsin 🥰🤲
Sedset Ceiydda çatı muayenesi mi yaptı size de , çatı da uyaracağını söyledi kulağa çok hoş gelmiyor evladıma yalvarıyorum ama gelmiyor 😂😂
Ceiydda Sedset kız iste acıklıgıma baktı çatın dar dedi bilmiyorum ki çatı muayenesi böyle oluyo demek ki eldiven giydi 2 parmağı ile baktı ama hiç zor değildi derin nefes aldım tavana baktım zaten 10 sn sürdü
Ayse0434 Ceiydda bende 38+4üm çatı muayenesi yaparken kan gördü evde hiç olmadı mı dedi olmadı dedim acaba doğum belirtileri mi bunlar ya😮💨 bende de hiç açılma yok
Sedset Ceiydda evet evet aynen o kendisi 😂😂 benim kemiğime dokundu ve elini tuttu biraz orada o an canım biraz acıdı ama dediğiniz gibi gayet kısa süren bir muayene ama şu uyarıyı göreceğiz yarın 😂😂😂
Ceiydda Sedset uyarı işi doğumu başlatacaksa dişini sıkmaya değer ya valla çok isterim şu an ne sancı cekeceksem çekiyim ama dogurup kurtulayım diyorum😄
Ayse0434 Ceiydda evet muhtemelen ama nişan geldikten sonra hemen doğum başlayan da var Bikac hafta sonra başlayan da 😅
Ayse0434 Nefes-2025 doktorlar ultrasyonda bebegi görüyor o şekilde bilgi veriyor siz kontrole gitmiyor musunuz