mucizemgelsin61 sütüm çok az olduğu için mama kullanıyoruz bir sürü mama değiştirdik sma comfort iyi geldi, biberon avent antikolik aldım, bir sürü gaz damlası denedik sab simplex iyi geldi, clinikid masaj yağı aldim kullanıyorum ve bunların hepsi hemen hemen aynı zamanlara denk geldi 😅 hangisi fayda ediyor hiç bilmiyorum 😅