Kızlar bir süredir bebek istiyoruz. Bu ay güzelde değerlendirdik yumurtlama ve çatlama zamanlarımıda yakaladım. Bir sorun yoksa ve Rabbim yazdıysa inşallah hamile kalabilirim. Sorun şu ki birgün önce hastaneye gittiğimde idrar yolu enfeksiyonu olduğumu öğrendim. Doktor antibiyotiğe başla dedi ama kullanmaya korkuyorum. Eğer gebelik oluşuyorsa zararı olurmu diye