Gün olarak çok fark olursa sıkıntı olur demişti doktorum ama kiloyu 600 grama kadar normal olarak görebiliriz demişti benimkilerin arasında hep 100 150 gram fark oluyordu biri 2350 diğeri 2180 doğdu doğduktan sonra hiç fark olmadı hep aynı boy aynı kilo. Yakın takip ister en fazla kan çalımı olmasın diye tek plasenta olunca