Yzc_asli Kızlar temiz içerlikli bir bebek deterjanı gördüm onunla yıkama yapıcam da hangi programda kaç dk yıkamak lazım, birde kurutma makinesine atabilir miyim?
Melickaya Yzc_asli 30° hasas yıkamada yıkanıyor extra yumuşatıcı önerilmiyor diye biliyorum. Kurutma makinasına atmak hakkında ise bir bilgim yok maalesef
Eekeayse Yzc_asli Kurutmaya atınca bişey olmaz ya atan çok arkadaşım vardı. Ben daha kurutma makinemi yeni aldığım için bilemiyorum ama atılır ne olacak atarsınız ara ara kontrol edersiniz. Ayrıca bebek giysisi atamayacaksak ben o kurutmayı çöpe atarım gibi hshshshshshs
Sun23 Yzc_asli ben kurutmaya atmadım nolur nolmaz diye. Yıkamadan öncede kazan temizliği yaptım makineye iyice kimyasallardan arınması için. Eğer kazan temizliği modu yoksa en yüksek ısıda boş çalıştırın. Doktorumuz ne kadar doğal içerikli olursa olsun yıkamadan sonra bir kez daha durulama yapın demişti. Ben hep o şekilde yıkadım
3_bebelianne Yzc_asli Ben duru granül kullanırım hep bebeklerimin kıyafetlerine birbuçuk iki yaşına kadar 30derecede yıkarım kurutma makinesine ben atmıyorum çevremdede atan yok ona özel kurutmalık var sonra ütülüyorum
bktgkce Kurutma illaki biraz küçültüyor kıyafetleri. Özellikle ilk kez yıkanan kıyafetleri normal yollarla kurutun derler. Sonrası için atılabilir.
busra05_ Yzc_asli ben hepsi yeni oldugu için 30 derecede kısa programda yıkamıstım etrafımda verenlerin kıyafetlerinide biraz daha fazla derecede fazla zamanda yıkamaya atmıstım