gozde91 Kızlar iyiydim kaç zamandır ama bugün Regl olacakmışım gibi ağrılar oluyor. Bir sonraki regl dönemim şuan acaba ondan mı oluyor benim gibi yaşayan var mı acaba
Beyazem- gozde91 benim bu haftalara kadar regl ağrım oldu 9. Haftada geçti rahim bebeği ttuttuğu için ağrı olması normal bende korkuyordum adet mi olucam diye sstres yapma canım sen🫶🏻
Beyazem- gozde91 doktor kontrolünüz ne zaman canım dpktoruna da söyle böyle şikayetlerini iyi olur ben söylüyorum unutmayayım diye not alıyorum bazen
gozde91 Beyazem- daha 3 hafta var geçen hafta gittim herşey yolundaydı. Sürekli olursa daha erken giderim olmadı
Nurbl Benimde 8in içinde karın ağrım var rahmim ağrıyor sanki bende de o ağrılar var şiddetli değil diye normal diye düşünüyorum rahim büyüdüğü için acıyo ama yaa