İşim gereği Şırnak’ta yaşıyorum, doğum için Adana’ya gideceğiz, 30. Haftadayım hala hangi hastaneye gideceğimize karar veremedik. Devlette doğurmak istemiyorum, normal de olsa sezaryen de olsa özelde temiz ve ilgili bir hastane doktor öneriniz var mı kızlar?