Nergs92 Bende bugün tam 14+6yıımm🥹 12+3te bacaklarını kapatmış göremedim dedi. Cuma günü 15+3te gidicem hem ikili test sonucumu göstericem inşallah güzel, hayırlı haberler alırım🙏 Ultrason fotolarına hep kız dediler, çin, maya takvimleri hep kız yönünde, ramzi teorisine göre de kesin kız dendi, hamile kaldığımdan beri aşırı kız hissediyorum, çevrem senin kızın olcak diyor 😁🤭 Hepsi bir yana sağlıklı olsun yeter🙏 Bir oğlum var Aralık’ta 4ü bitircek. Ailecek çok heyecanlıyız. İnşallah sağ salim kavuşuruz 🥰🤲