Nymom Yeğenime yaptırmıştık ve hastanede çok güzel fotoğrafları çekildi hepsi albüm olarak verildi ve çok güzel duruyor 🥰 sonrasında da en sevdiği eşyalarından vs bir anı kutusu yapmıştı onun içinde duruyor hatıra olarak saklıyor 🥹 Ben de yaptırmayı düşünüyorum ama modele karar veremiyorum bir türlü ☺️ yeğeniminkini astral baby ‘den yaptırmıştık hem içeriği fazla hem de fiyat olarak çoğu yere göre daha uygundu