Tazeannecik01 ilk beş ayım full kusmayla geçti ve 7 kg verdim
Sonra kilo alımım çok az oldu
Şuan 37+2yim 35-36dan sonra ödemim arttı oda maalesef tartıya yansıyor
Zaten doğumuma az kaldı nasipse 23 mayıs
Doktorum sen ve bebek sağlıklısınız gerisi boş tartıya takılı kalma dedi
Çünkü ben son dönemlerde ödemden kaynaklı kilo aldim