Evaask daha çok erken bence. Ben 30 haftadan sonra kendim gönüllü sezeryanı sormuştum. O da devlet çok sıkıltırıyor ancak sağlık problemi varsa direk sezeryana alıyoruz dedi. 31. Haftamda benim bebeğim doğum kanalına girdi acilen gittim, bebek normal doğum istiyor sen de uygunsun eğer illa sezeryan diyorsan iğne yapalım 38 e kadar tutalım dedi ben de iğne istemedim. 33. Haftada yine acilen gittim en azından 36. Haftaya kadar kalsın diye progestan başladı. Normal doğum taraftarı benim gebeliğimde. En azından 30. Haftadan önce doğum konuşmuyorlar herhalde. Sizin detaylı ultrason zamanı gelmek üzere daha o var 😊