Kartanesi-24 Merhaba arkadaşlar yaklaşık 2 haftadır falan bebeğimin hareketlerini hissediyorum 1 haftadır falanda net şekilde elimle falan dışardan hissediyordum ama dün ve bugün neredeyse hiç hareket yok normal mi sizce panik oldum biraz
Morrinah Kartanesi-24 kız maşallah günümüz aynı ama ben daha net hissedemiyorum hareketmi gazmı anlamıyorum 😂
Fatmadmr37 Kartanesi-24 o haftalarda genelde düzenli hareket beklenmez diyolar. Çikolata yada tatlı bir şeyler yiyip sol tarafınıza yatmayı deneyin hareketlenir 🤍
Mevsim5 Kartanesi-24 günümüz aynı 💕 benim de geçen gün 5-6 saat hareketini hissetmediğim bir süre oldu ama o gün temizlik yapıp kendimi yormuştum. Ertesi gün tekrar başladı hareketleri uyuyorlar sanırım 🥰
Kartanesi-24 As38- hergün hareketliydi iki gündür karnımın içinde de hafif bir sızı var gibi ve hareket hissedemeyince panik oldum biraz
Kartanesi-24 Morrinah ilk gebelikse olabilir benim 2. Gebeliğim o yüzden aksine millet 16 da falan hissediyor ben geç kaldım diyordum kendime 20 lerde hissedince 😁
Kartanesi-24 Fatmadmr37 inşallah teşekkür ederim çikolata falan yiyorum ama yinede hissedemedim genelde zaten sırt üstü hissediyordum sağda veya solda yatarken de hissedemiyorum
Kartanesi-24 Mevsim5 evet bazen öyle oluyor ama dünden beri olunca ben biraz panik yaptım inşallah bir sorun yoktur karnımın içinde de hafif bir sızı var 🥲
Mevsim5 Kartanesi-24 bi süre daha bekleyin hareket etmezse doktorunuzla görüşün. Ama panik yapmamaya çalışın bence 🌸
Kivircikimtirak Çok huzursuz olduysanız doktora gidin ama daha küçük olduğundan olmuş olabilir Ben de bir 2 gün hissetmeyip 2. Günün akşamı dinlerken çikolata yedim öyle hissettim hareketini. 24. Haftada