Kızlar 2-3 gündür hafif bel ağrım var bugün bı tık daha fazla oldu tıpkı regl olacakmışm gibi hissediyorum benle aynı haftada olan bu durumu yaşayanlar var mı normal mi , erken doğum riskim vardı daha önce o yüzden biraz tedirgin oldum doğum belirtisi mi sizce yoksa normalde bı haftada yaşadınız mı sizde ?