Merhaba arkadaşlar, 28 haftalık gebeyim şehir dışında olduğum için tetenoz aşısı için ilk aradıklarında gidemedim ne yazık ki. 28 haftalık olduk yarın gideceğim ancak geç mi kaldım bu haftada bir sıkıntı olur mu emin olamadım, hemşire hanım olmaz 32 ye kadar yapıyoruz dedi ama normalde 24 e kadar yapmamız lazımdıda dedi o yüzden emin olamadım aranızda bu kadar geç yaptıran var mı ? Üç yıl önce tetenoz aşısı olduğum için tek doz yapacaklar zaten, o dönem ağır yan etkiler göstermiştim aşı sonrası hastanelik olmuştum şimdi birde boğmaca eklenmiş aşılara sanırım bir bilginiz var mı sıkıntı yaşadınız mı? (İlk gebeliğim)