seynepon gazi üniversitesine tavsiye üzerine gittik bizde ordaki doktorumuzda aşılama zaman kaybı olabilir dedi ama yinede ilk aşamada bir kez deneyelim dediler olmazsa tüp bebek tedavisine başlarız denildi. Bugün başladık aşılama tedavisine gonal kulanmaya başladım, 6 gün sonra kontrolüm var