Kızlar bugün ağrım olduğu için hastaneye gittim bir sorun yok çok şükür ama usg de bebek 7+1 çıktı.Ama sata göre 8+4 olması lazımdı.Cuma günü başka bir hastanede 8+1 çıkmıştı.bu şekilde bir şey yaşayan var mı neden cuma günü olan ölçümden daha geride çıkmış olabilir yaşayan ya da bilgisi olan var mı??