Kızlar yarın 32+4 oluyoruz ve kontrolümüz var bebeğim 30.haftada baş aşağı dönmüştü enfeksiyondan sancım da çıkmıştı ilaç kullandım sancım geçti ama bakalım yarın ne bekliyor bizi bebeğim kaç kilo olmuş çünkü bugünlerde tekmeleri baya canımı yakiyor ve göbeğimi artık tasiyamiyorum kimler yarın bebişleri görecek 😍😍