Kahvedelisi Kızlar gün de 5 dal içiyorum normal de 1 paket içiyordum ama azaltım tam bitiremiyorum biz de herkes içiyor onlar da içince dayanamıyorum elimde değil sizde durumlar nedir
gencannesi Kahvedelisi 5+4 deyim öğrendiğim an bıraktım doktorumda direkt asla sigara içme dedi sizin doktorunuz bu duruma ne diyor acaba merak ettim
mavideniz9696 Kahvedelisi 15 yıldır her gün günde 1,5 paket içen biriydim hamile olduğumu öğrendiğim an bıraktım. Başkalarının çocuklarına bir şey olmuyor diye bizim çocuğumuza da bir şey olmayacak anlamına gelmiyor aklınıza bile gelemeyecek derecede ciddi riskleri var. bebeğimiz bizim 2 dklık zevkimiz için zehirlenmeyi haketmiyor 😔 Bence bırakın vicdanen insan kendini çok rahatsız hissediyor ufacık bile bir şey olsa
fndd Kahvedelisi İlk başlarda aşerir gibi içiyodum bi ara bıraktım bebeğin gelişimi aşırı iyiydi tekrardan başladım 2 ay boyunca içtim bebeğin gelişimi geriledi 2.5 aydır içmiyorum hiç mümkün olduğunca ortamındada bulunmuyorum bebeğin gelişimi tekrar ilerledi kilosu boyu çok iyi bence sigaranın etkisinden kaynaklıydı
gizzzy35 Kahvedelisi Yani bu şekilde devam ediyorum ilk oğlumda da bırakmamıştım. Ama onda 10 taneyi bulmuyordu 6 falan içiyordum. Bunda onu da yapamadım 🤷♀️ Çok supriz oldu planlı bir hamilelik değildi
gencannesi Kahvedelisi yani sizi endişelendir mek istemem ama doktorum bu konuda çok ciddi şeyler anlattı ve örneklerini gösterdi duyduklarımdan sonra istesem de içemem zaten ama sanırım bazı doktorlar da müsaade ediyorlarmış sizin gebeliğiniz çok erken bide hemen doktorunuzla bu konuyu görüşün bence
Sultansultis benim arkadaşım 9 ay boyunca içti, başta bir paket ortalarda 10-12 dal son aylara doğru 5-6 dal içiyordu, bebeği 1 hafta önce doğdu sağlıklı bi bebek şimdilik ama bence yine de içmemek lazım mümkünse hiç
minikmmucizem önceki hamileliğimde içtim günde 1,5 paket içen biriydim günde bir paket sonra 15 dal içmeye başladım bitiremedim oğlum sağlıklı doğdu ikinciye hamileyim 11 haftalık bundada kullanıyorum tabiki zararlı ama bence dr lar korkutuyor çünki ben perinatoloji doktorlarıyla çalısan biriydim bişey demiyolardı
BetulCicek Kahvedelisi ben gebelik düşündüğümde bıraktım 1 ay sonra gebelik haberimi aldım zaten. Geri başlamama motivasyonu olarak bebeğimi düşünüyorum.