Kumsal28 Bizim son 9 gün Allah kısmet ederse haftaya persembe sabahı sezeryan olucam🥰 sizlerin Şafak kaç ❓☀️
Kumsal28 Selim_Alparslan emin olun zaman çok çabuk geçiyor 2 Li rakamlardan sonra. Suan bende gün sayıyorum ama zaman geçmiyor gibi 😂
Kumsal28 Busra2013 sağlıkla gelsin cnm 2 Li rakamlardan sonra çok çabuk geçer sonlarda yine durur zaman 😁
Busra2013 Kumsal28 haha bitane kizim var zaten o sagolsun bi bakiom 19+5 olmusum yani gunlerim onla ugrasmakla gecio kac haftaligim onu unutuom😂😂ilk kizimda gecmiodu zaman bunda yinede gecio😂
Annesininbitanesi Kubra-6619 bizimde son 5 ama normal olacağı için 41 haftaya kadar bekleriz dedi sizin doğum şekliniz belli mi
Kumsal28 2Princess1Mom sağlıkla gelsin cnm o günler çok çabuk geçiyor son günler tekrar zaman duruyor sanki 😁
Kumsal28 Annelikyolundabiri geçer geçer bende öyle diyordum şimdi tek rakamlara düştük zaman durmuş gibi 😃