Meryemabf walla canım ben teslım ettim 3 aydır gidiyorum ama ınanın kafamı cok karıstırıyor bazı şeyleri unutması benım soylemem hızlı hızlı bakması bi kaç kişiden bu yorumlarıda duymuştum ama olumlu yorumlar ağır başınca devam ettim belkı normale döner die bekledim..
Kendısıne sordum zaten mesaı saati dısı hafta sonu gelmıyor sıze gelmış olabılır şanslıymışsınız takip eden doktorunuz doğumunuzu girmiş.. O kadar süre takip edip doğuma girmemesi inanın muallakta kalıo insan zaten stresli bir süreç gece doğurursam sansıma kim gelirse o doğum yaptırcak oraya devam edersem.. Walla herşeyin hayırlısı olsun inşallah