KLORAKHANIM Bende aynıydım. Hamilelikten önce hiç kustuğumu bile hatırlamam. Alkol aldığımda abarttığımda bile hiç kusmazdım yani o derece. Ama hamileliğimi kusmayla geçirdim. 27. Haftada aniden kesildi. Hiçbir ilaç etki etmiyordu. Doktorum kusup kusup aç kaldığım için bişey tavsiye etmişti. Yemeği baya yavaş yiyordum, yemeklerde baharatı az, kahvaltıyı baya hafif, ara öğünlerimi ekşi olmayan mideye ağır gelmeyecek meyvelerle geçiriyordum. Yavaş yemek yediğimde kusma hissi geliyordu yine evet ama kusup inat ederek yemeye devam ediyordum daha yavaş şekilde. Tiksinerek yesemde çok şükür hafiften doyuyordum. Bebişimde 1 hafta önde maşallah öyle ilerledi kusmama rağmen. Yani baya hafif öğünler geçirmeye çalışın ve buşantı ilacı kullanın. Bende ilaç işe yaramamıştı ama bebiş için inat edip yemeye devam edin ☺️