arinmommy Kızlar burda doğum yapan ve memnun kalan var mı hastane hakkında genel bir bilgi verir misiniz
Guldennn2 arinmommy ben Tuğçe hoca ya gidiyordum ama hastanede tüplü TV ile ultrason bakıldığı için ekipman yok malasef birde bebek yoğun bakım yok pek mantıklı değil gibi bana