32.haftadayım kızlar aksam olunca yürüyemiyorum resmen kasıklarımın ağrısından karnım da tas gibi oluyo
yatakta dönmeyi saymıyorum bile gece uyanıyorum sürekli böyle regli sancısı gibi bir sancı da var çok kötü ya herkes mi böyle oldu bazen diyorum ki doğurucam mı acaba erken ama