Ya benim ikinci gebeliğim ilkinde hiç böyle bişey görmedim ama şimdi yaklaşık 1 hafta oldu karnımın sağ ve sol tarafında kırmızı lekeler var kaşınıyor bazen ama sürekli değil doktora gittiğimde kadın doğuma cildiye görsün yırtılma diyecem ama değil dedi alerji gibi bişey karın kısmının ortasında bişey yok sağ ve sol tarafımda baya bı kızarıklık var küçük küçük böyle başına gelen varmı bu tarz daha 14 haftalığım yırtılma gibi de değil