Kızlar 35. Haftadaym ikinci gebeliğim ilk kızımda ayaklarım şişmişti ama ne ağrı vardı ne sızı bu gebeliğimde üç gündür basladı ve şiş olmasa bile aşırı şişmiş ve günlerdir yürümüşüm gibi altlarında ağrılar zonklamalar var basına gelen varmı normal mi acaba