minegkaya kızlar temmuz ayında ilk bebeğimizi bekliyoruz dolayısıyla emzirme konusunda başıma ne gelecek hiç bilmiyorum gümüş kapak almalı mıyız doğurmadan bi kaç hafta önce takmaya başlayan instamomlar görmüştüm emin olamadım
mavideniz9696 minegkaya siz bilirsiniz bence şart evde bulunmalı göğüs ucun yara olursa çok faydası oluyor
Phyloo mavideniz9696 almadım çok çok gerekli bişey değil yara denilen şey katlanılmayacak kadar kötü olmuyor biraz tahriş oluyor sadece. uzun vadede kullanılan bişey değil o kapak bı hafta sonra falan göğüsler alışıyor tahriş olma durumu sonsuza kadar sürmüyor @Anniskoo0634
Cgzz Ya ben almadım oluruna bııraktım artık cok pahalı çunku belim doğrulmadı masraflardan yeter dndldkdk