Tazegelin12 Merhabalar aranizda küçukcekmece kanhnuni sultan suleyman hastanesinde dogum yapan varmi acaba memnun kaldjniz mi ?
SevgibiR Tazegelin12 bnm arkadasimin bebeği orda oldu yakın diye ona gittiler normal doğum yapmışlar 🤣 bı gün sonra ztn eve gittiler bebek tosuncuk gibiydi
Nurysf Tazegelin12 Çatalca da oturuyorum mesai saatleri dışında dogurursam oraya gitmem söylendi 😒 böyle saçma bı sistem görmedim hayatımda 😤