@byk0606 Sizinle haftamız aynıymış tam olarak. Ben devlet hastanesinde takipliyim perşembe kontrolüm var o zamana kadar idare edebilir miyim bilmiyorum acile gitsem de bir şey yapamazlar sanırım saat başı uyandım resmen afedersiniz sürekli geğirme isteği var midem rahatsız siz görüştünüz mü doktorunuzla bu zamana kadar böyle bir şikayetiniz var mıydı Rabbim şifa versin hepimize de😔