Arkadaşlar dün lekem gelmişti pembe bugün kadın doğuma gittim kesede kanama yok dedi normal her şey dedi kalp atşııda güzeldi ama bizde kan uyuşmazlığı olduğu için indirect combs testini yaptır sonra rhogam iğnesi yaptır dedi önlem amaçlı bir sıkıntı yok demi ya biraz tedirgin oldum