ozgemr1 Klomen ve estrofem kullandım perşembe günü çatlatma iğnesi olacağım ilk denemede gebelik oluşan oldu mu daha önce bu konuda deneyimli olan var mı
Rosegul ozgemr1 ben geçen ay kullandım çatlatma iğnesi de oldum ancak tutmadı. Bu ay tekrarladik. Perşembe günü iğneyi vurdum 2 gün değerlendirdik artık gün aşırı olacak bakalım kısmetse olur bu ay🤲
Busranur_mnts ozgemr1 doktor bana iğne vermedi ya devlet takipliyim 2. klomen denemem hissediyorum sanki olduğunu da daha testte göremedim sat 14 nisan
Melisssa3 ozgemr1 evet ocak ayında klomenle yumurtamı büyütüp sonra çatlatmq iğnesi yaptı doktorum gebelikte oluşmuştu kalp atışınıda duymuştuk fakat 10. Hafta kalp durması sebebiyle kürtaj olmuştum şuan tüp bebek tedavisi görüyorum inşallah cuma günü transfer olacağım Allah hepimize sağlıklı bebişler nasip etsin🙏🏻
Nacyax ozgemr1 benim ilkinde değil ama ikincide tutmuştu o da nasip olmadı kimyasala döndü bı ay sonra kendiliğinden hamile kaldım 🥰
ozgemr1 Rosegul Neden tutmamıştı biliyor musunuz yumurtalarınız ne kadar gelişti bi sebebi varmı acaba tutmamasının varmı bi bilginiz doktorunuz bir şey söyledi mi canım
Rosegul ozgemr1 tutmaması için bir sebep yok malesef, her şeye bakıldı ancak sebep yok. Doktorum da sebepsiz infertilite dedi. Bu ay da olmassa gelecek ay aşılama sonrada artık tüp bebeğe geçiş yapacağız
ozgemr1 Busranur_mnts ya inşallah olur hayırlı haberlerinle konuşuruz canım bende bu ay ilk defa deniyorumda o yüzden araştırmalardayım
Sedaalcin Klomen kullandım 4 mayısta çatlatma iğnesi yaptırdım ancak tutmadı adet tarihim 19 mayıstı ama dün adet oldum. Erkenden tutmadığını anlamış oldum ama adetim de beklenenden erken oldu yarın doktora gideceğim tekrar bakalım bu ay ne yapacağım