18 haftalık gebeyim. Çok çok şiddetli baş ağrısı yaşadığım için beyin MR ı çekildi. MR sırasında bebeğim 30 dakikanın 25 dakikası hiç durmadan sürekli tekme attı galiba seslerden çok korktu. MR çektiren var mı? Sizin bebeğiniz de böyle hareket etti mi?