merhaba, bende de beta 30 olduğunu öğrendiğim gün kahverengi akıntı başladı, üç gün sürdü. daha önce kimyasal gebelik geçirdiğim için yine öyle olacak sandım ama üç günün sonunda kendiliğinden durdu. bence boşuna endişelenme bebek sağlıklıysa her türlü tutunur ama bir sıkıntı varsa da yapacak bir şey yok. sen de daha erken evrelerdesin böyle şeyler olabiliyor canını sıkma