Kızlar benim bat 21 di. Aslında hiç ihtimal vermediğim planlamadığım bir gebelikti bu. Dün bir yorum yaptım belki test yaparım diye sonra kendi kendime yok imkansız dedim hatta dün dedim ki saçmalama hamile değilsindir ve uygulamayı bile sildim telefondan. Bu sabah o minikcik ihtimal için daha önce aldığım testi yaptım. Ne de olsa imkansız diyorum ya…Çizgiyi gördüm şuan şoktayım. Şuan çizgi çok silik bir şekilde ama karşımda duruyor. Kendime gelemiyorum şuan kimseye söyleyemiyorum söylemekte istemiyorum.