Arkadaşlar gebeliğimin başından beri sağlık ocağından mutlu ayrılamadım. Ebeler önce tansiyona takmıştı kafayı, şimdi de bebeğin kalp atış hızına. Hep bir sorun bulma peşindeler. Stres yapmayın diyorlar en büyük stres kendileri zaten. bu arada bebeğimin kalp atış hızı 160-170 lerde çıktı. Bana direkt kadın acile git görün dedi. Zaten bakarken bile sıcak basmıştı stresliydim. Vallahi bıktık ya.