Evanurk biraz geç kaşmışsınız uğraştırıcı olabilir ama bian evvel harekete geçmelisiniz. Ben oğlumu 6 ay bitiminde ayırmıştım çok güzel de güvenli bağlanmamız var 🫂 eğer bu yönden tereddütünüz varsa kesinlikle olmasın. Çocuğunuzla kısa ve net konusarak harekete geçin çok uzun uzadıya cümleler kurmayın