Mhendisanne
Selam tatlis hamişler 😍 ben 32 haftalık gebeyim sorum su .. Bebegimizin basasagı döndügünü nasıl hissederiz ? Kaburgama ya eli ayagı degiyor hafif hafif vuruyor kaburgama..dedim ki ayaksa dönmüstür heralde diye.. Haftaya kontrolüm varda merak ettim..bide dönmesi icin bisey yapanınız oldu mu ?