ABusraaaa geçen sene çok stresli olduğum bir dönemde yine uyku esnasında krizim olmuştu ama o zaman doktor 1 kerelik bir şey olabilir hemen ilaç tedavisine başlamayalım dedi sonuçta doktor en iyisini bilir diye bir şey diyemedim bende. aradan 1 yıl 40 gün geçti ve dün yine uyku esnasında tekrarladı hiçbir şey hatırlamıyorum o ana dair. bu seferki doktor ilaca başlamamız lazım krizlerin şu an bebek için ilaçtan daha tehlikeli dedi ilaç tedavisine başladık