Bebeğim 2 aylık reflüsü var her emzirmeden sonra gazını çıkarıyorum bi süre kucağımda tutup öyle yatırıyorum dün gece de emzirdim 3 kere uzun uzun geyirdi ve uyudu zaten uyuyordu. Aradan 1 saat geçti hıkk diye bi ses geldi ve gerisi yok kızım kollarımda öldü nefes yok tepki yok. Sırtına vuruyorum hiç bişey yok eşim aldı heimlich manevrası yaptı bi süre sonra ağzından kusmuk geldi nefes almaya başladı ama asla ağlamıyor. Yüzünü yıkadım boş boş bakıyor ağlamıyor/ aldığımız gibi acile götürdük doktor baktı boğazına ince uzun bi hortum soktu içeriyi temizledi biraz daha kusmuk geldi. Sonra röntgen çektirdi ciğerlerinde bişey yok sadece gaz var dedi. 1 gün kaka yapamamıştı o mu çıktı anlamıyorum röntgenden sonra yavaş yavaş ağlamaya başladı artık ama nasıl bi gece geçirdim neye uğradığımı şaşırdım. Hastanede kakasını da yaptı çok şükür eve geldik. Ne oldu nasıl oldu hiç bişey anlamadım. Böyle bişey yaşayan var mı? Gaz sıkıştı kusmasıyla birleşip baygınlık mı geçirdi anlamadım çok korktum Allahım herkesin yavrusunu bağışlasın