Nzl_1999 Buket36 bnde orda doğum yapmak istiyorum nasıl bir yer evet normal doğum var diye biliyorim ben sezeryan olıcam yarın anestezi uzamnı onay verirse
pinarrr67 Ben yaptım sezeryan dogum oldu benim pşanlıydı yani perihan hanım yaptı cok memnun kaldım doktorumdan . Normal de hamgisi nobetcıyse o denk gelıyor