ibcmom kızlar günaydın, sabah tahmini 1 bardak falan suyla karısık beyaz süt kesiği gibi bir akıntı geldi. 6.30 dan beri az az su gelmeye devam ediyor. bugün doğurur muyum ya gelen sey nisanım mıdır acaba?
Alya05 @“ibcmom”#p36746717sağlıkla kucağına alırsın inşallah Keçe böyle durumda nasıl telefonu alıp yazıyorsun 🤣🤣
ibcmom Alya05 kız sancım yoktu ki normal takılıyodum odada 😂 suan suni takıldı sancılar geliyo yine burdayım 😂😂
Ceiydda ibcmom hayirli olsun Allah bağışlasın gelen şey suyunuz muymuş neden size yatış yapmışlardı sanciniz da çıkmıyordu sanırım
user2524 Hayırlı evlat olsun uzun ömürlü inşallah gözünüz aydın🥹🥹 nasıl geçti doğum biraz anlatır mısınızz
ibcmom user2524 cok sağolunn insallah hepimizinki öyle olsun 😍 suni sancı almaya basladım 1 gibi 6 da da doğurdum kendimi toplayıp eve gecince doğum hikayemi yazarım insallah