Hayırlı sabahlar herkese bebeğim cumartesi günü kanala yerleşti 2. Hamileliğim olduğu için bunu net şekilde anlayabiliyorum bir diğer deyişle karnım aşağı düştü bebeğin her hareketinde vajinamda kramplar hissediyorum yalancı sancılarda iyice arttı tüm bunlara bide bu sabah mide bulantısı eklendi. Midem zaten aşırı yanıyordu bununla ilgili büyük bir savaş veriyordum ama bu sabah değişik bir şekilde o yanmaya bulantida eklendi normalde hamileliğimin başında bile bulantım olmadı ilk doğumda da yaşamadım. Bulantiyla doğumu başlayan var mı bu bir belirti mi acaba